جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
با رضوان تجارت تاو تجربه کنید ...

خدمات کارگو در چین و دبی

رضوان تجارت تاو تمامی سفارشات شما را در کشور چین را توسط کارگو از سایت‌ها و کمپانی‌ها پیدا کرده و سپس خرید و از تامین کننده دریافت می‌کند و پس از بسته  بندی در انبار ،حمل نقل محصول را انجام داده و در کشور ایران و در محل شما با کمترین هزینه و تضمین سلامت محصول تحویل می‌دهد.

کارگو در چین یکی از مهم‌ترین موضوعات در بحث واردات کالا از چین به ایران است. مطابق آمار گمرک ایران، در سال ۲۰۲۲ چیزی حدود ۱۴.۸ میلیارد دلار کالا و دستگاه از طریق کارگو از چین به ایران منتقل شده است.

کمترین هزینه ، حداقل زمان و تضمینی

کارگو چین

در ابتدا بسیاری از افراد وقتی با کلماتی همچون کارگو روبرو می‌شوند به معنای کلمه پی برده  واین اصطلاح را برای خود معنی می‌کنند تا با روش کار آن آشنا شوند، کارگو در ابتدا برای خیلی از افراد معمول و یا تاجران به معنای کارگذار را دارد و بدان معناست که یک فرد 0 تاد 100 یک پروژه را برای فرد انجام می‌دهد، در ابتدا شما تقریبا با معنای کلمه کم و بیش آشنا شده‌اید   و می‌توان گفت درصد خیلی زیادی با این افراد آشنا  شده‌اید. شاید برای شما در ابتدا عجیب باشد اما کارگو به یک شخص و یک گروهک گفته می‌شود که خدمات تجاری برای یک بازرگان ارائه می‌دهند که به این خدمات نیز خدمات کارگو گفته می‌شود.

کارگو عامل بسیار بزرگی در رشد و پیشرفت صنعت واردات دارد و از مرحله ثبت سفارش تا واریز  وجه و مهمترین عاملی که بران تاثیر دارد یعنی حمل نقل ساده محصول را یک کارگو می‌تواند بسیار ساده برای شما انجام دهد. کارگو امروزه بیشتر در شهر دبی و کشور چین تردد بیشتری دارد زیرا که این کشور ها تبدیل به قطب صادراتی محصول به سر تا سر جهان شده اند و گارگو ها در همسفر با این صنعت و موقعیت  پیش آمده بسیار به چشم می آیند.

حال خدمات کارگو نیز بسیار تخصصی و پیچیده است که بیشتر در حمل نقل کالا به چشم می آید:

روشی که اگر نبود امکان حمل‌ونقل بین‌المللی ساده از چین به ایران وجود نداشت و هیچ‌گاه چنین حجمی از واردات کالا و دستگاه به ایران نداشتیم. هر بازرگانی لازم است که راجع‌به انواع کارگو و چگونگی استفاده از هرکدام اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند کالاهای خریداری شده خود را به ساده‌ترین شکل ممکن از چین به ایران ارسال کند. کارگو در چین نکات بسیار مهمی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها این است که اصلا کارگو چیست و چرا از آن برای انتقال کالا از کشور چین به ایران استفاده می‌شود؟ انواع کارگو کدام است و هر کدام چه مزایا و معایبی دارد؟ کدام شهرهای چین بهترین و پر ترددترین کارگوها را دارند و بهترین شرکت برای استفاده از خدمات کارگو کدام است؟

این اطلاعات برای بازرگانان بسیار اهمیت داشته و زمانی یک بازرگان می‌تواند به صورت موفقیت‌آمیز کالا از چین به ایران وارد کند که از این روش به طور کامل اطلاعات داشته باشد و بداند که برای انتقال کالا یا دستگاه کدام نوع کارگو از میان ۳ کارگوی دریایی، هوایی و زمینی گزینه بهتری محسوب می‌شود و هزینه کمتری برای وی خواهد داشت.

کارگو چیست؟

در نظر داشته باشید یک فرد بازرگان و یک تاجر بزرگ باید بصورت تخصصی و دقیق با تعابیر کلمه کارگو آشنا بشود مطالبی که بالاتر در این خصوص بیان شد  کمی با نقص همراه است که در ادامه بصورت تکمیلی به این موضوع خواهیم پرداخت. 

کارگو چین همان روشی است که به وسیله آن کالاهای خریداری شده از کشور چین به ایران منتقل می‌شود. روش انتقال کالا در کارگو اینگونه است که کالاها در آن توسط یک وسیله حمل‌ونقل بین‌المللی مثل کشتی باری، هواپیمای باری یا قطار باری از چین به ایران منتقل می‌شوند. این روش بعد از اینکه صنعت حمل‌ونقل بین‌المللی رونق یافت ایجاد شد. امروزه شرکت‌های بین‌المللی کارگو بسیاری در چین ایجاد شده‌اند که بازرگانان از سراسر جهان توسط آنها کالاهای خریداری شده خود را از چین به کشورهای خود منتقل می‌کنند.

در گذشته بار های مسافران و تجار در یک وسیله نقلیه و در شرایط یکان حمل می‌شد که این خود مشکلات و دردسرهایی برای صاحبان ناوگان حمل نقل داشته و غیر از آن نا هماهنگی بسیاری در این کار پیش می آمد که امروزه خدمات کارگو این نا هماهنگی را بسیار خوب کنترل می‌کند. حال باید به این مسئله نیز توجه کرد که آیا هر باری که از چین خارج می‌شود و محتویات ان کالا یا دستگاه باشد با هر وزن و حجمی که دارد باید توسط ناوگان حمل نقل کارگو باربری و حمل شود ؟

باری که مسافران در سفر به چین یا دیگر کشورهای دنیا با خود به ایران حمل می‌کنند از نظر حجم و وزن از یک مقدار مشخص کمتر است و به اصطلاح بار فریت نامیده می‌شود. این بار برای انتقال به فضای کمتری نیاز داشته و هزینه حمل‌ونقل آن از چین به ایران بسیار کمتر است که امروزه عده کثیری از افراد هنگام سفر خود به چین و زمان بازگشت از چین یک چمدان کوچک را پر از  فلش یا ایرپاد یا کابل یا محصول ریز و سبک می‌کنند که در سفر خود از واردات نیز یک سودی بدت اورند .

به‌ همین دلیل بارهای فریت مسافران توسط همان هواپیما یا کشتی مسافربری از چین به ایران منتقل می‌شود. اما در روش کارگو یک هواپیما یا کشتی باری که توسط شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در اختیار بازرگانان قرار می‌گیرد برای انتقال تمام کالاهای خریداری شده توسط بازرگانان فراهم می‌شود.

برای اینکه بازرگانی بتواند از روش کارگو استفاده کند، لازم است که حتما بارنامه و پروفرما داشته باشد. بارنامه و پروفرما نیز برای خریدهای با حجمی بیشتر از یک مقدار مشخص که همان واردات کالا است، صادر می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که انتقال هر کالایی به روش کارگو از چین به ایران ممکن نیست و تنها کالاهایی که دارای مجوز حمل‌ونقل هستند را می‌توان به این روش از چین به ایران منتقل کرد، امروزه با این تعابیر به تمامی تجار و بازرگانان پیشنهاد می‌شود که موقع ثبت سفارش و خرید از چین حجم قابل توجهی را خریداری کنند تا بار  آن ها بار عمده محسوب شود تا بتوانند از خدمات حمل نقل کارگو بهره مند شوند .اگر خارج از این حالت باشد بار شما بصورت معمولی با  کشتی و هواپیما و با نرخ معین حمل خواهد شد که باز برای شخص سود آور است اما زرنگ شخصی است که از کلیه خدمات بجا و بموقع استفاده کند و در تجارت زرنگ باشد.

سه روش ارسال کالا به وسیله کارگو چین نیز عبارت است از روش حمل‌ونقل دریایی، روش حمل‌ونقل زمینی و روش حمل‌ونقل زمینی. برای هرکدام از این روش‌ها نیز شرکت‌های کارگوی مشخصی در چین وجود دارند که می‌توانند کارهای انتقال کالا را برای بازرگانان انجام دهند. البته کشور چین به‌خاطر اینکه در زمینه صادرات و واردات کالا بسیار پیشرفت کرده و تقریبا به تمام دنیا صادرات دارد، در هر شهر بزرگش هر سه نوع کارگو را دارد، به این تعابیر توجه کنید که امروزه شما در کشور خود در شهرستان های کوچک و یا در دهستان یا  شهر های کوچک دسترسی به ارسال بار هوایی یا زمینی یا دریایی و یا حتی ارسال با تیپاکس را هم ندارید و مجبور هستید به یک شهر بزرگتر در جوار خود رفته و بار خود را توسط یکی از ناوگان های حمل نقل بین شهری ارسال کنید ، شرکت هاییر رد شهر های بزرگ وجود دارن حتی در ایران که ناوگان هایی را برای تجار در نظر گرفته اند تا کالای مد نظر  را حمل نقل کنند، این ناوگان ها برای تجار داخلی و یا حتی آنلاین شاپ های ریز درشت داخلی در حال خدمات دهی هستند حال این نمونه کوچک در کشور چین بسیار بزرگتر گسترده تر و بین المللی است،  در کشور های توسعه  یافته که قطب صادرات واردات هستند این امر بسیار آسان تر و قابل دسترس تر است.

به خصوص کارگوهای دریایی چین بسیار قدرتمند هستند و از ۱۰ بندر مهم دنیا حداقل ۴ تای آنها در کشور چین واقع شده‌اند. این موضوع نشان دهنده رونق زیاد کارگوهای دریایی چینی است که در کل دنیا مشهور هستند. در واقع یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده بازرگانان ایرانی برای واردات به چین روی آورند همین کارگوهای عظیم موجود در این کشور است که خدمات  حمل نقل را بسیار آسان تر  کرده‌اند.

با رضوان تجارت تاو تجربه کنید ...

خدمات کارگو از چین به ایران

تقریبا از تمام شهرهای بزرگ چینی کارگو چین به ایران وجود دارد و بازرگانان ایرانی برای انتقال کالا از چین به ایران مشکلی ندارند. بازرگانان ایرانی برای انتقال کالاهای خود از چین به ایران می‌توانند از هر ۳ نوع کارگو دریایی، هوایی و زمینی استفاده کنند. در زمینه کارگو دریایی تقریبا از همه شهرهای بندری چین به بندرعباس، بندر بوشهر و چابهار انتقال دریایی وجود دارد. همانطور که از قبل در مطالب سایت  با انواع روش واردات و هزینه های حمل و مدت زمان ان بررسی های کامل را انجام داده‌ایم، در نتیجه استفاده از خدمات کارگو دریایی به مقصد کشور عزیزمان ایران می‌تواند بهترین و باصرفه ترین نوع خدمات کارگو باشد .

در زمینه کارگو هوایی نیز از تمام شهرهای پرجمعیت چین به فرودگاه امام خمینی تهران و فرودگاه‌های تبریز، اصفهان و شیراز انتقال هوایی وجود دارد. جالب است بدانید از چین به ایران دو راه زمینی که کریدورهای شرق به غرب و شمال به جنوب محسوب می‌شوند ایجاد شده است که کامیون‌ها و قطارهای باری می‌توانند در این مسیرها کالاهای خریداری شده بازرگانان را به ایران انتقال دهند، در نظر داشته باشید که اگر به مراکز این شهر های داخلی ایران دسترسی نزدیک تری دارید می‌توانید از روش کارگو هوایی نیز استفاده کنید که متناسب با محل سکونت هر شخص شهر  نزدیک  را می‌توان انتخاب کرد ..

پس به ‌طور کلی اوضاع حمل‌ونقل به روش کارگو از چین به ایران بسیار مناسب بوده و بازرگانان ایرانی در این زمینه مشکلی ندارند. تنها نکته مهم در انتقال کالا به وسیله کارگو از چین به ایران یافتن شرکت‌های کارگو مناسبی است که توانایی انتقال کالا در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه را دارند. برای یافتن کارگوهای مناسب چند نکته لازم است در نظر گرفته شود.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.
آنچه باید بدانید...

نکات مهم در انتخاب کارگو برای انجام خدمات حمل و نقل

اولین نکته‌ای که عموم بازرگانان در انتخاب کارگو به آن دقت می‌کنند، هزینه‌ای است که بابت انتقال کالاها دریافت می‌کنند. عموما هزینه کارگوهای دریایی از دو نوع کارگو دیگر کمتر است، اما با این حال بسته به شرکت‌های کارگو گوناگون و خدماتی که ارائه می‌کنند این هزینه متفاوت است.

نکته ای که می‌توان بیشتر از هر چیزی به آن توجه کرد این است که باید تجربه و کاردانی و تضامین یک شرکت کارگو برای شما در ارجحیت باشد و نه اینکه هزینه کم و یا وعده های سرخرمن ، در این اوضاع بیشتر شرکت ها وعده هایی از جمله تحویل سریع تر از موعد را با قیمت های پایین تر را می‌دهند که یک بازرگان بی تجربه و بی خبر از شرایط معمول ارسال می‌تواند دچار انتخاب اشتباه در کارگو خود شود.

نکته بعدی بیمه و خدماتی است که شرکت‌های کارگو به بازرگانان پیشنهاد می‌کنند. بعضی شرکت‌های کارگو تمام کارهای بارگیری، بسته‌بندی، انتقال و تخلیه و انتقال به انبار را از صفر تا صد برعهده می‌گیرند و به همین دلیل هزینه بیشتری بابت خدمات از بازرگان اخذ می‌کنند. بسته به بودجه‌ای که برای واردات کالا از چین در نظر گرفته‌اید می‌توانید نوع کارگو و خدماتی که ارائه می‌دهد را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که شاید یک شرکت کارگو برای خدمات خود از 0 تا100 قیم بیشتری اعلام کند اما در نظر داشته باشید که در مجموع جمع بندی تمامی هزینه های 0 تا 100 یک پروژه وارداتی و انجام تیکه تیکه کار از افراد و شرکت های مختلف می‌تواند هزینه بیشتری را در مجموع به همراه داشته باشد.
در این خصوص اگر بازرگانی بتواند 0 تا 100 با یک مجموعه کار ککند بهتر است چون در روال کار و گذشت زمان نتایج مفید این انتخاب را در قیم ها و کیفیت انجام کار را خواهد دید، البته این نظریه در صورتی ثابت می‌شود که شما با شرکت مناسبی وارد انجام کار شوید. نکته بعدی زمان تحویل کالاها و خوش‌قولی کارگو است. برای مثال بسیار مهم است که اگر یک شرکت کارگو با شما قرارداد انتقال بسته و در آن قید شده که ظرف یک هفته کالاها به ایران منتقل می‌شود، دقیقا ظرف یک هفته کالاها را به شما تحویل دهد و به اصطلاح خوش‌قول باشند. این فاکتور جزو مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب کارگو است؛ زیرا هرچه کارگوی انتخابی خوش‌قول‌تر باشد برنامه‌ریزی شما برای ترخیص و تحویل کالاها به بازار دقیق‌تر و منظم‌تر پیش خواهد رفت مدت زمان انجام این خدمات نیز با توجه به نوع انجام خدمات دریایی و هوایی متفاوت بوده و با توجه به عوامل طبیعی و محیطی دارای تاخیر های ناگهانی نیز می‌تواند باشد.

لیست کارگوهای پر تردد در شهر های چین

دانستن لیست این شهر را برای تاجران بسیار مهم است زیرا که موقع خرید اجناس خود بهتر است از مراکز خرید این شهرها خرید کنند تا هزینه حمل بار کمتر بوده و مدت زمان بارگیری و ارسال نیز کمتر از حالت عادی باشد، بر فرض اگر شما خواهان خرید لازم دیجیتال هستید حتما خرید خود را از شهر های بالا و درمان تولید کنندگان لوازم دیجیتال در شهر های بالایی جستجو کنید تا هزینه ارسال از فروشگاه تا کارگو کمتر شود زودتر بارگیر و ارسال شود، این مسئله  بیشتر در خرید های غیر حضوری در سایت های عمده فروشی می‌تواند برای شما تاجران بسیار مهم باشد.

  • فوشان
  • پکن
  • شاندونگ
  • تیانجین
  • گوانجو
  • ایوو
  • نینگبو
  • شنزن
رضوان تجارت تاو بهترین شرکت کارگو چین

رضوان تجارت خبره ترین شرکت کارگو چین

تا اینجا ویژگی‌های کلی شرکت‌های کارگو هوایی، دریایی و زمینی که از چین به ایران وجود دارد و شما می‌توانید از میان آنها یکی را که با شرایط شما جور است توضیح دادیم. اما واقعا کدام شرکت کارگو با شرایط واردات شما و اکثر بازرگانان ایرانی متناسب است و می‌توان آن را برای انتقال کالا از چین به ایران توصیه کرد؟

پیشنهاد ما استفاده از شرکت بازرگانی رضوان  است که خدمات کارگو بسیار معتبری دارد. اما چرا؟ به چند دلیل اساسی. اولا بازرگانی کارگو علاوه بر خدمات کارگو، تمام خدمات واردات از چین به ایران را انجام می‌دهد. یعنی مراحل خرید، ترخیص و ارسال کالا از چین به ایران تخصص اصلی این بازرگانی است طوری که با سپردن کارهای واردات به این شرکت، دیگر نیازی نیست شما هیچ کاری انجام دهید پس  بهتر است شما 0 تا 100 انجام کار را به شرکت ما بسپارید  تا علاوه بر خدمات کارگو خدمات دیگری همچون مکاتبه خرید واریز و ترخیص را با یک هزینه مناسب برایتان انجام دهیم.

در ایران منتظر می‌مانید تا کالاهای شما از چین خریداری شده، از گمرک ترخیص و به ایران فرستاده شود. متخصصان ما اعم از مشاور بازرگانی، ترخیص‌کار و فورواردر همه در تمام مراحل کارهای انتقال کالا را برای شما انجام می‌دهند و خیالتان از بابت درست انجام شدن تمام مراحل راحت خواهد بود. اما خود خدمات کارگوی بازرگانی رضوان  نیز به صورت یک مرحله جدا بسیار کامل و کم هزینه است.

بازرگانی رضوان  در تمام شهرهایی که نام بردیم، یعنی پکن، شاندونگ، تیانجین، شنزن و … دارای خدمات کارگو دریایی، هوایی و زمینی است. این شهرها نیز مقاصد اصلی بازرگانان ایرانی در چین هستند. یعنی اگر بازرگانی قصد واردات کالا از چین دارد، به یکی از این شهرها خواهد رفت. از طرفی خدمات کارگوی بازرگانی رضوان  بسیار کامل است، طوری که از درب کارخانه تا درب منزل شما را شامل می‌شود. از همه جالب‌تر این است که این خدمات با کمترین هزینه ممکن برای شما انجام می‌شود. موعد تحویل کالاها نیز با خدمات ما بسیار سریع بوده و نیازی نیست نگران تاخیر در انتقال کالاها از چین به ایران باشید. همچنین این بازرگانی بعد از عقد قرارداد انتقال کالا یک چک ضمانت با ارزشی برابر با قیمت کالاهایی که خریداری کرده‌اید به شما می‌دهد تا اگر احیانا مشکلی در انتقال کالاها از چین به ایران پیش آمد بتوانید از آن چک استفاده کرده و خسارت خود را دریافت کنید.

این دلایل در کنار اینکه رضوان تجارت تاو بهترین متخصصین را برای انجام کارهای واردات از چین گرد هم آورده باعث شده که بتوان آن را بهترین بازرگانی ایران با خدمات کارگویی بسیار عالی در نظر گرفت و به همه بازرگانانی که قصد دارند در کمترین زمان ممکن با اندک هزینه کالا از چین وارد ایران کنند معرفی کرد.

هزینه کارگو چقدر است؟

هزینه  خدمات کارگو بسیار متفاوت است ، متناسب با میزان  بار شما ارزش بار مدت زمان تحویل نوع کارگو دریایی یا هوایی و تضامین و بیمه نامه و اعتباراتی که در اختیار شما قرار داده می‌شود از سوی شرکت های کارگو هزینه های مختلفی دارد که در شرکت رضوان تجارت تاو نیز این هزینه متناسب به شرایط گفته شده متفاوت است که می‌توانید جهت استعلام هزینه ها با واحد کارگو رضوان تجارت تاو تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.

رضوان تجارت تاو

واردات از کارخانه تا محل شما

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

یا فرم را تکمیل کنید…

شماره تماس

04132831754

09148879468

پست الکترونیکی

info@rezvantejarat.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.